Thursday, November 10, 2011

"הוא עבר מתקפה של איומים, וכנראה הודה בדברים ששתלו לו בפה"

 
לונדון את קירשנבאום

ג'נאן עבדו-מח'ול, אשתו של אמיר מח'ול שהואשם בריגול עבור חיזבאללה, טוענת כי במהלך מעצרו לא ישן במשך שעות ארוכות, ונגרמו לו כאבים. לדבריה, "אי אפשר לתפוס אותך על אמירות פוליטיות, אבל כן אפשר לרדוף אותך בדרך בטחונית"

 
 
 

(7:16 דק')

 
 
פרסומת
 
ג'נאן עבדו-מח'ול, רעייתו של הסופר אמיר מח'ול, התייחסה היום (חמישי) בראיון לתוכנית "לונדון את קירנשבאום" לאישוםלפיו בעלה מסר מידע רגיש לארגון חיזבאללה.לדבריה, "ממה שאנחנו יודעים וממה ששמעתי ממנו שהוא כופר בכל האשמות".

היא טוענת כי הוא אומר ש"במהלך כל תקופת המאסר עבר מתקפה של איומים על ידי אנשי שב"כ שחקרו אותו, כולל 36 שעות ללא שינה, כפיית ידיים ורגליים לכיסא כשהראש נוטה כלפי אחור, הם גרמו לו לכאבים חזקים. זה מצב של צירוף זמן ואינטנסיביות בתנאים בלתי חוקיים. התוצאה שהוא כנראה הודה בדברים ששתלו לו בפה".

לדבריה, לא הצליחה לקבל דוח של רופא שבדק אותו, וזה אומר שנעשו שם דברים שהשב"כ מנסה או לטייח או להעביר את הזמן שהסימנים נעלמים. "אני מכירה את בעלי, הוא איש פוליטי שנמצא בעמדת מפתח, כל מה שיש לו להגיד הוא אומר בכנסים וכותב, אי אפשר בדמוקרטיה הזו לתפוס על אמירות פוליטיות אבל כן אפשר לרדוף אותו בדרך ביטחונית", אמרה מח'ול.

No comments:

Post a Comment