Thursday, November 10, 2011

גילוי דעת
הארגונים הפמיניסטיים מגנים את מדיניות הממשלה, וקוראות להפסקת מדיניות ההפחדה

לפני כשבוע ציינו הפלסטינים אזרחי ישראל את יום הזיכרון ה- 62 של הנכבה הפלסטינית בצל הגברת פעולות הרדיפה של הממשלה נגד המנהיגים והפעילים. בחודש האחרון עצרו כוחות הביטחון את ד"ר עומר סעיד ואמיר מח'ול על-ידי, תוך התעלמות מוחלטת מזכויותיהם האנושיות, האזרחיות והפוליטיות.
אנו, פעילות ופעילים בארגונים פמיניסטיים וארגוני נשים פלסטינים, רואות בפעילות הפמיניסטית שלנו בהגנה על החירויות והזכויות של הנשים מחד, והפעילות שלנו בהגנה על זכויות הכבוד העם שלנו, וההגנה על זכויותיהם של פעילי זכויות האדם והפעילים הפוליטיים מקרבנו, כמקשה אחת. אנו מגנות את המעצרים הפוליטיים, אמצעי הדיכוי וההפחדה, ואת האיפול התקשורתי. כמו כן, אנו מגנות את השימוש באמצעי חקירה לא-לגיטימיים, העומדים בסתירה עם המשפט הבינלאומי ועם החלטות בית-המשפט העליון האוסרים את העינויים. שיטות אלה הנן שיטות של מדינת משטרה וביטחון, ומנוגדות לערכי הדמוקרטיה הבסיסיים, לאמנות הבינלאומיות ולהצהרות זכויות האדם.
מעצרו של אמיר מח'ול, עינויו תוך קשירת ידיו ורגליו לכסא ומניעת שינה ממנו במשך שלושה ימים רצופים, מהווים הסלמה הנוספת ברדיפה הפוליטית. ממשלת ישראל מבקשת בכך להטיל אימה עלינו, לשלוט בפעילות הפוליטית שלנו ולשרטט את גבולות השיח הלאומי, ושלילת זכויותינו האנושיות, האזרחיות והפוליטיות הבסיסיות.
ניסיונות אלה לא ירתיעו אותנו, ואנחנו נחושות להמשיך במאבק שלנו למען האדמה, החרות, הכבוד לכל בני העם שלנו.
אנו דורשות ממשלת ישראל לשחרר לאלתר וללא כל תנאי מוקדם את הפעיל הפוליטי ד"ר עומר סעיד ואת מנכ"ל איחוד העמותות הערביות – איתיג'אה וראש הועד להגנה על החירויות, מר אמיר מ'חול, ואת כל האסירות והאסירים הפוליטיים.
אנו מזדהות עם סעיד ומח'ול ומגנות את הצעדים של כוחות הביטחון הישראליים. אנו מזדהות כמו כן עם שתי החברות שלנו והפעילות הפוליטיות והפמיניסטיות, ג'נאן עבדו ואנעאם סעיד, שגילו נחישות בהתנגדותן למעצרם של בני זוגן; מאבק זה שלהן הינו חלק ממאבקן של הנשים הפלסטיניות והפעילות האזרחית והלאומית. הנשים היו תמיד שותפות במאבק נגד הכיבוש והקולוניאליזם, נגד הגזענות ומדיניות סתימת הפיות והדיכוי.
החופש למח'ול ולסעיד ולכל האסירות והאסירים הפוליטיים בבתי הכלא הישראליים.

רשימת הארגונים החתומים:

מרכז אל-טופולה מרכז חינוכי ופמיניסטי רב תכליתי, אלסיוואר – תנועה פמיניסטית ערבית לתמיכה בקורבנות תקיפה מינית, כּיאן-ארגון פמיניסטי, נשים נגד אלימות, עמותת אלבּיר, אסוואת – נשים לסביות פלסטיניות, מען איחוד ארגוני נשים בנגב, נשים ואופקים, קואליציית נשים לשלום, עמותת סדרה לנשים בנגב, הפורום הערבי למיניות, יסמין הנגב, נסיכת המדבר, ועד הפעולה לשוויון בדיני אישות, בית נשים קהילתי, אלפנאר-ארגון פמיניסטי פלסטיני, נשים לגופן, אלזהראא לקידום מעמד האישה, נעם-נשים ערביות במרכז, פרויקט מחקרים פמיניסטיים מדה אלכרמל, עמותת, הנאמנות ותקווה- עמותת נשים לצדקה, נשים למען אסירות פוליטיות.

No comments:

Post a Comment